템포
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작성일 22-10-11 19:11본문
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Internet으로 검색한reference(자료)가 아니라 도서관에서 책들을보며 직접 작성한 reference(자료)입니다.
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레포트/경영경제
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순서
1. Introduction
Ⅰ. 4Ps of Tempo
Ⅱ. Positioning
Ⅲ. SWOT Analysis
Ⅳ. Management problems
Ⅴ. Research ob jectives 11
Ⅵ. Hypothesis
2. Appendix
3. Quantitative research
Ⅰ. Frequencies
① Non-users
② Users
4. Quantitative Research
Ⅰ. Non-users
① Factors
② Coefficient of correlation
Ⅱ. Users
① Factors
② Liner Regression Analysis
③ Coefficient of correlation
5. Conclusion of quantitative Reserch
6. Recommendation
Ⅰ. Short-term goal-Tempo ‘Gift
Ⅱ. The long term-ACU Program
Table of contents
1. Introduction 1
Ⅰ. 4Ps of Tempo 3
Ⅱ. Positioning 7
Ⅲ. SWOT Analysis 8
Ⅳ. Management problems 8
Ⅴ. Research objectives 11
Ⅵ. Hypothesis 11
2. Appendix 12
3. Quantitative research 13
Ⅰ. Frequencies 13
① Non-users 13
② Users 31
4. Quantitative Research 57
Ⅰ. Non-users 57
① Factors 57
② Coefficient of correlation 59
Ⅱ. Users 60
① Factors 60
② Liner Regression Analysis 66
③ Coefficient of correlation 70
5. Conclusion of quantitative Reserch 72
6. Recommendation 74
Ⅰ. Short-term goal-Tempo ‘Gift’ 74
Ⅱ. The long term-ACU Program 77
Introduction
The sanitary products are necessaries for women approximately for forty years from puberty to menopause. Customers do not uniquely show different buying power among age range since they menstruate about the same amount a month. Furthermore, customers tend to habitually buy one brand. While the average menopause age ranging between 50~55 are stable, the …(투비컨티뉴드 )
한학기동안 6명의 조원들이 많은 브레인스토밍을통해 열과성의를다해 만들었습니다.인터넷으로 검색한자료가 아니라 도서관에서 책들을보며 직접 작성한 자료입니다.
설명
본 reference(자료)는 신촌 Y대 경영대학 수업 기말처리해야할문제로 제출하여 A+를 받았던 리포트입니다
그래서 여기서 판매되는다른 report랑 중복되는내용이 전혀없는report입니다.
많은도움될겁니다^-^
본 자료는 신촌 Y대 경영대학 수업 기말과제로 제출하여 A+를 받았던 리포트입니다한학기동안 6명의 조원들이 많은 브레인스토밍을통해 열과성의를다해 만들었습니다.많은도움될겁니다^-^ , 템포경영경제레포트 , 동아제약 생리대 마케팅 템포 탐폰 tempo
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